Last visit was: Thu Nov 21, 2024 10:38 pm |
It is currently Thu Nov 21, 2024 10:38 pm
|
Author |
Message |
SeNSOR
|
Duo challenge completed
Quote: 1 h [believer] believer,SeNSOR enter StartMap 1 h [believer] believer,SeNSOR enter Outer Base 1 h [believer] believer,SeNSOR enter Installation 1 h [believer] believer,SeNSOR enter Comm Center 1 h [believer] believer,SeNSOR enter Installation 1 h [believer] believer,SeNSOR enter Ammo Depot 1 h [believer] believer,SeNSOR enter Supply Station 1 h [believer] believer,SeNSOR enter Ammo Depot 1 h [believer] believer,SeNSOR enter Warehouse 1 h [believer] believer,SeNSOR enter Main Gate 1 h [believer] believer,SeNSOR enter Detention Center 1 h [believer] believer,SeNSOR enter Security Complex 1 h [believer] believer,SeNSOR enter Detention Center 1 h [believer] believer,SeNSOR enter Security Complex 1 h [believer] believer,SeNSOR enter Torture Chambers 1 h [believer] believer,SeNSOR enter Security Complex 1 h [believer] believer,SeNSOR enter Guard House 1 h [believer] believer,SeNSOR enter Security Complex 1 h [believer] believer,SeNSOR enter Grid Control 1 h [believer] believer,SeNSOR enter Mine Entrance 1 h [believer] believer,SeNSOR enter Upper Mines 1 h [believer] believer,SeNSOR enter Bore Hole 1 h [believer] believer,SeNSOR enter Drilling Area 59 min [believer] believer,SeNSOR enter Bore Hole 59 min [believer] believer,SeNSOR enter Drilling Area 58 min [believer] believer,SeNSOR enter Lower Mines 57 min [believer] believer,SeNSOR enter Drilling Area 56 min [believer] believer,SeNSOR enter Receiving Center 56 min [believer] believer,SeNSOR enter Processing Plant 53 min [believer] believer,SeNSOR enter Receiving Center 53 min [believer] believer,SeNSOR enter Power Plant 52 min [believer] believer,SeNSOR enter The Reactor 49 min [believer] believer,SeNSOR enter Cooling Facility 48 min [believer] believer,SeNSOR enter The Reactor 47 min [believer] believer,SeNSOR enter Toxic Waste Dump 46 min [believer] believer,SeNSOR enter Pumping Station 1 45 min [believer] believer,SeNSOR enter Pumping Station 2 44 min [believer] believer,SeNSOR enter Toxic Waste Dump 44 min [believer] believer,SeNSOR enter The Reactor 43 min [believer] believer,SeNSOR enter Big Gun 42 min [believer] believer,SeNSOR enter Outer Hangar 41 min [believer] believer,SeNSOR enter Research Lab 38 min [believer] believer,SeNSOR enter Outer Hangar 38 min [believer] believer,SeNSOR enter Inner Hangar 35 min [believer] believer,SeNSOR enter Launch Command 34 min [believer] believer,SeNSOR enter Outlands 32 min [believer] believer,SeNSOR enter Outer Courts 27 min [believer] believer,SeNSOR enter Lower Palace 23 min [believer] believer,SeNSOR enter Upper Palace 21 min [believer] believer,SeNSOR enter Lower Palace 19 min [believer] believer,SeNSOR enter Upper Palace 18 min [believer] believer,SeNSOR enter Inner Chamber 17 min [believer] believer,SeNSOR enter Final Showdown 16 min [SeNSOR] has slain Makron 16 min [believer] stops his server Hello there. After several attempts, we still finished the game (but after another Believer's death under the elevator we forgot to enable ANDREI's monsters). We preferred to use Yamagi-quake, because i noticed, that this port dont have bug, when monsters teleporting into your model after returning on some previous levels (i dont know why). So, next time we will try pass trio and quad with my friends from Zandronum. Sorry for bad english, if was bad.
Last edited by SeNSOR on Tue May 08, 2018 6:12 pm, edited 1 time in total.
|
Tue May 08, 2018 6:03 pm |
|
|
Dimn
|
Re: Duo challenge completed
Потому шо мы ховнокодим!
|
Tue May 08, 2018 6:10 pm |
|
|
SeNSOR
|
Pat is on vacation?
|
Sun May 20, 2018 1:41 pm |
|
|
mik1
|
congrats dudes, the forums pretty inactive nowdays but pats gonna come around and confirm it sometime
_________________ Playing: Vido gams xRDVx wrote: "Put oil in your hands and your hands around his wiener"
|
Thu May 24, 2018 12:25 am |
|
|
Pat AfterMoon
|
mik1 wrote: ... pats gonna come around and confirm it sometime soon...
_________________ Playing : Tiny Attacks
|
Mon Jul 02, 2018 10:46 pm |
|
|
Pat AfterMoon
|
Done!
_________________ Playing : Tiny Attacks
|
Tue Jul 10, 2018 10:17 pm |